گسترش خدمات بانکداری الکترونیک اولویت بانک ایران زمین
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، با پیشرفت فنّاوری، بانکهای سنتی در مواجهه با چالشهای جدید، به سمت تغییر ساختار و استفاده از فنّاوری جدید در ارائه خدمات حرکت کردهاند که به دلیل ساختاری که طی سالیان گذشته داشتند با مشکلاتی مواجه هستند.
جذابیت بهرهبرداری از شعبههای بانکی بر پایه نرمافزارهای موبایل، به دلیل ارائه یکپارچه نقاط قوت و حذف نقاط ضعف، به مراتب بیش از مراجعه به شعبههای سنتی خواهد بود و همین موضوع موجب گسترش روزافزون خدمات بانکداری دیجیتالی خواهد شد.
بانک ایرانزمین به عنوان یکی از بانکهای پیشرو در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک همواره سعی کرده خدمات جدید و متنوعی را به مشتریان خود عرضه کند.
نخستین قدم بانک ایرانزمین ارائه خدمات بانکداری در بستر دیجیتال با اپلیکیشنی به نام فراز است که مشتریان بتوانند از طریق فنّاوری بدون حضور در شعب خدمات موردنیاز خود را دریافت کند.
فراز نخستین پلتفرم بانکداری دیجیتال در کشور و نخستین پلتفرم دیجیتال بانک ایرانزمین است که تمام آنچه در بانکداری دیجیتال به آن نیاز است را در برگرفته است.
برای این پلتفرم ۷۲ فرآیند انتخاب و سادهسازی شده و بر یک پلتفرم بانکداری باز که در ایران «بوم» نامیده میشود، قرار گرفته است. این فرآیندها شامل سرویسهایی میشود که بیشتر بر بانکداری مدرن هدفگذاری شدهاند.
به گفته عبدالمجید پور سعید مدیرعامل بانک ایران، اپلکیشین فراز نخستین قدم این بانک در ارائه خدمات بانکی است و قدم بعدی هوشمند سازی سیستم است. به صورتی که مشتریان زمانی که از خدمات بانک استفاده میکنند، براساس نوع رفتار آنها (ارزش مشتری) خدمات خاصی برای آنها طراحی و ارائه شود.
وی گفت: راهاندازی اولین نئو بانک واقعی در کشور، تحول بزرگ بانک ایرانزمین در صنعت بانکداری خواهد بود.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/